onsdag 18 mars 2009

Har stor sorg i mitt hjärta. Min morbror (moster´s man) har gått bort i dag efter en tids sjukdom. Han hade cancer i bukspottkörteln.
Så det Me&I partyt som var inbokat tills på lördag blir då inställt. Jag orkar inte vara trevlig mot vare sig vänner eller säljare. Det är inget illa menat men jag orkar bara inte det nu. Kommer att bli en annan dag.

Annars idag har jag o Milo varit på simmet, Madde o Linus varit här på mellis o lek.

Kaj är även denna vecka i Malmö, typiskt nu när jag behöver honom som mest.

Mikaela gumman, hoppas att farbror doktorn kan reda ut det för dej. Bara hoppas på att några piller om dan gör dej fit for fight igen ;). Saknar min glada, spralliga, värme spridande vän. :):)

Nu är det läggdax för Mike, han har redan valt bok så ikväll tas det ton här på Redareplan:):)
Så där kul kan jag tycka..... haha

Ha det gott alla mina vänner vi hörs snart igen

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänker på dig/er..Den där sjukdomen vet man inget om:(
..Jag kommer tillbaks,till våren o ljuset:)
..älskar mina vänner!!

/Mikaela