lördag 7 mars 2009

Vilken dålig bloggare jag har blivit....

Vet faktiskt inte vad som har hänt. Det är ju inte så att det ej händer nåt i mitt liv, för med 2 små barn så händer det ju typ saker hela tiden. Jag har nog bara helt enkelt tappat lusten. Så nu är det på tiden att jag börjar leta efter den igen o sätter lite fart på mitt bloggande.

Så vad har då hänt...

Igår var vi på öppna förskolan på fm, hemma hela em. Killarna somnade båda 2, så jag fick en massa mammatid. Nästan så det blev mammavecka...;)
Hämtade Kaj på jobbet, åkte till min syss (jag o grabbsen). Kaj ringde jourcentralen, bara sätta mej i bilen hämta upp han o skjutsa han dit. Fick antibiotika mot bihålinflammation. Tillbax till syss äta mat, mysa i soffan kolla på let´s dance.

Mike skulle ha sovit över där, men när jag o Milo skulle åka hem blev han lessen o ville följa med hem. Klart mammas gos fick komma med hem o sova.

I dag på dan var jag, Mike o Jonna (syss minsta) på stan. Mike köpte en bakugan leksak ISTÄLLET för lördags godis. En bra deal tycker jag. Gick runt en sväng i våran enormt stora city. Tar ju typ 15 min att ögna igenom det hela.

Ja så nu ikväll har jag då varit på en trevlig middag. Var på reunion middag på Hamlet i lkpg. Så jätte trevligt och roligt. Roliga dom där brudarna...:):). Tog ju en massa kort. Ja jag hade med mej kameran. Vet en jätte sensation. Men om jag ska vara ärlig som man då ska vara. Så fick jag vända för jag hade ju givetvis GLÖMT kameran och kort jag hade lovat att ta med. Men men dom fick bara vänta en liten stund på mej. Ska lägga lite kort här och en massa på facebook.

Blir en kvällen som gick i bilder senare. Måste ju fixa med kabel o grejjer till dator + kamera. Är faktiskt lite för trött för det just nu. Blir att inta sängläge om en pytte stund.

Hoppas att ni övriga kom hem säkert i snöyran. Vet ej men här hemma i Motala är det jätte mycke snö iaf.

Puss på er vi ses i sommar om ej tidigare:):)

Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

säger bara SANT ..vilken dålig bloggare du blivit THEZ!
kram den avlagda bloggaren Mikan

Thez sa...

ja jag vet men nu har jag ju fått till några rader iaf....:)
puss på dej