torsdag 5 mars 2009

promenad

Idag har jag gått mycke.
Först den vanlig turen till o från dagis.
Sen till o från Jysk, där jag handlade för en lite summa;). Det blev gardintyger till barnens rum så nu bara sy dom oxå. Men det fixar mamsen:):). En taklampa till Milo (ja vet på tiden). Några väggstickers till Milo i form av Nalle Puh. "Lyser i mörkret" Nalle Puh som sitter i taket över hans säng. En svart badrums matta. Sytråd oxå då förståss till gardinerna.
Sen till dagis hämta Mike, raka vägen till tandis med honom. Sen hem. Eller först in på Tropic Zoo, han har fått för sig att han ska ha en Hamster. Även en sväng in på Video Ett. Sen hem.

Vi åkte till familjen Pedersen/Boström o åt Pizza. Mums det var riktigt gott. Nu ligger dom nog o sover hela familjen. Tror inte det blev nån filmkväll med massa candy för deras del. Eller??

Jag ska göra som dom övriga i min familj, lägga mej o sova nu.

Om det är så att nån inte har nåt för sig på lördag o känner för att skjutsa runt på mej så hör av dej. Jag ska till o från Linköping, kan ju vara bra o veta kanske.

Puss o kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar:Nej vi sov INTE gött!
Både jag o Micke har suttit typ uppe hela natta med Mille!!ooo vad jobbigt!
...Ha det gott imörra i Linköping,kör försiktigt,antar att du kör in o hem..
Här blir de familjemiddag peppla o bagge,(utan vin;) hihi

Mikaela

Thez sa...

utan vin???? hahahaha den tror jag EJ på:):)
japp jag kör själv helt för mej själv dit och hem (lite synd om mej faktiskt).
Nja det där med att sova gott är väl lite si o så med, hela sängen full med barn o allt vad det är, ja just det ja karln med ja ;);)

Hoppas Mille plutt vill sova som man ska denna natt.

Kram