onsdag 4 mars 2009

hjälp vad är det som händer????

ja här är man inte flitigt längre. Nä så nu ska det bli ändring på det.

Jaha vad är det då som har hänt i veckan. Ja jag kommer knappt ihåg....

Jo i måndag´s var barnen o jag i stadsparken. Åhh jätte kul sitta där i snöovädret:(
Mike skulle ju då givetvis ha med sig fika, ja men det var ju gott med snöblandat fika....
Kallt var det o blöt blev man.

I går så var jag först på fotvård, sen hem o dammsuga. Tog en liten promenad innan jag hämtade Mike. Sen kom Virre, Theo o Wilma på fika o lek.

I dag var det först babysim med Milo sen kom Madde, Linus o Theo. Vi hämtade Mike blev fika o lek även idag...:) Virre o Wilma kom lite senare.

Ja så har ju då Milo fått nått konstigt ha behov på cheerios. Blev helt galen efter middan om han inte fick det. Så han fick några o när dom var slut blev han skogs tokig. Så nu är frågan den VEM HAR GETT HAN DET I FRÅN BÖRJAN????

Im ska jag städa på fm och på em ska Mike till tandis.

Nu blir det slappa i soffan ska kolla på grey´s ikväll :):). Den heliga timman;);)

Ha en trevlig kväll, Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Bloggandet tycks "dö" ut;)
..pussis
Mikaela