söndag 1 mars 2009

Så var det åter igen dax för dans. Mike o jag begav oss uppåt stan till feelgood för lite dans. Ja, eller inte jag men han.
På fm var jag till Maxi. Åh vad kul det är att handla... NOT...

Annars har vi bara varit hemma. Tvättat, diskat, fixat mat, underhållit barn osv osv.

Ikväll har vi Bingolotter... hahaha shit vad gammal man känner sig nu då. Bara hoppas på att storkovan går raka vägen till Redareplan. Tjoho. Men hur stor är chansen lixom??

På onsdag vankas det bio i lkpg med tjejerna. Blir visst pizza eller nåt annat gott innan. En stor påse godis eller en gigantisk popcorn (ja vad heter det??) inte påse, bytta, bunke. Vad heter det det där som popcornen är i på bion. Vet faktiskt inte. Men den största den iaf. Virre o jag är sugna på, Män som hatar kvinnor.

I veckan har vi lite planer,
Måndag,
Tisdag, fm fotvård (jag)
Onsdag, fm babysim
Torsdag, em tandis (Mike)
Fredag,
Sen har vi lite lek dejtar oxå, men inga dagar spikade än så länge.

Milo har blivit jätte snorig o hostig med bara hoppas att det snart ger mej sig. Men ingen feber har han inte.

Nu är det bara tjat Mike kvar att lägga så dax för det nu, han är hur trött som helst.

Kram på er

Inga kommentarer: