lördag 28 februari 2009

girls night

Då var det dax för den första i raden av 6 gånger att träffas. Vi har ju då startat vin klunken.

Det var så trevligt o kul så man riktigt längtar tills nästa gång. Som då kommer att vara hemma hos mej. Har suttit här halv fm o kollat upp en dag som passar. Har kommit fram till att det får bli den 24/4, alltså v 17. Jag har tyvärr ingen möjlighet att anordna något innan dess. Så flickor ni får hålla er till tåls.

Tycker att jag är ute i god tid för alla er som jobbar att lägga upp era scheman tills dess så ni kan komma då. Blir väl vid 18-19 tiden. Men det kan vi bestämma närmare.

Jag glömde ju då min kamera men jag snor åt mej bilder från Virre o Mikaela på facebook;).

Nu är det dax att återgå till verkligheten o göra nån nytta här idag.

POK

Inga kommentarer: