torsdag 16 april 2009

Mille´s 1 års kalas

Så äntligen bar det av till Vimpelgatan för kalas. Lämnade stor barnen på dagis, ja förutom Molls då som ej ville till dagis. Men det är en annan historia som jag ej tänker ta upp här.
Tillbax till kalaset. Fikat var på topp, barnen var på topp, mammorna var på topp. Presenten blev en riktig lyckoträff. Mikaela blev helt stum. Antar att Micke har fått skruva i em....
Ja det blev ju då en cykelkärra, så nu kan hon ta sig fram överallt med båda barnen på ett smidigt sätt.
Min lille son blev då utsatt för nåt sattyg, det sattes hårspännen på han. Stackarn. Jag som vanligt glömde ju då min kamera så korten har jag "snott" från min vän Virre.






























Det var ju då även mammor med på kalaset. Men väljer att bara visa barnen som var där. Det fanns även 2 ofödda men har tyvärr ingen ultraljudsbild på dom o lägga ut så därav endast dom barn som var "närvarande".

Dessa kort tillhör Veronica så om man nu vill "låna" eller "sno", så får man helt enkelt ta det med henne. Alla kort som jag lägger ut får endast kopieras från min blogg med mitt godkännande. Eller som i detta fall, fråga ägaren till korten. Hoppas att detta respekteras så vi slipper osämja eller andra tråkigheter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:)Ja en helt perfekt present!
Micke o barna tog sig oxå en cykeltur ..efter skruvandet;)
Tack snälla !

Hihi..visste ej om jag skulle"våga"sätta ut blomma kortet på Milo,men nu när du satt det här,så kan jag med gott samvete sätte ut det på f.b:)
..o vaddå,kom inte o säg att han inte klär i den?sötisen!
Krams Mikaela

Thez sa...

Mike sa, men Milo är ingen tjej han kan inte ha blomma i håret.