onsdag 15 april 2009

Gräsänke liv när det är som bäst

Satt i lugnan ro o tittade på bästa Grey´s :).

Milo vaknar o skriker jätte mycke, ropar på mamma och efter tutten (nappen). Jag säger från soffan helt inbiten i tv´n.. Mamma kommer snart Milo. Men han ger sig inte fortsätter att ropa o skrika nästan hysteriskt.
När jag kommer in till han så stinker det bajs, han ligger o skriker på mage o är helt yrvaken. Jaha upp med han byta hans blöja under vilda protester. Han skriker efter tutten med den i munnen...
När allt är bort tvättat så får han lufta o dricka vatten. Ja men då passar han väl på o kissa oxå. Givetvis på mej, sej, matta, filt ja lite överallt. När han upptäcker att han kissar i det fria så skriker han ännu mer.
Det hela resulterar i att Mike vaknar oxå, han kommer upp är jätte lessen springer omkring. Säger åt han att lägga sig igen. För in till mej o Milo ville han ej komma, det luktade ju bajs där inne.

Men nu är det lugnt igen barnen somnade snabbt om o jag missade inte en sekund av bästa Grey´s.

Im blir det 1 års kalas för Mille. Kul tycker jag. Milo är väldigt förväntansfull inför detta kalas... :).

Nu ska jag sova mycke blir det imöra

2 kommentarer:

Mamma sa...

Och det hela kan sammanfattas av ett ord: simultankapacitet =) varje kvinnas hemilghet

Anonym sa...

:(mitt under greys med!
Inte bra..fy jobbigt när allt sker samtidigt..


Japp Mille har bakat bakelser idag..o frallor.det du;)med hjälp av Mollie..så du kan förstå hur utsökt det kommer smaka:)


Just Nyssens tog min gräsänka vecka över:)skoj med överraskningar:)

Kramisar