torsdag 30 april 2009

valborg

Jaha så var det Valborg igen då, ja jag säger igen för det känns inte som det har gått ett år. Var på dagen i stadsparken, sen på kvällen kom Malin, Jimmy o Max. Vi åt mat o gick till hamnen för o kolla på raketerna. Milo var i magen o jag var less o trött o hade ont överallt kändes det som. Jag fick vänta ytterligare 3 veckor på att lill killen skulle komma ut.

Så vad ska man göra då denna Valborg?? Ja det är frågan det...

Kan även berätta att på Valborg för 5 år sen fick jag veta att jag var gravid med Mike. Bara en liten parentes.

Annars i veckan då, vad har hänt. Tja inte så speciellt mycke. Håller på o försöker få ordning på vårat bord som verkar vara en omöjlighet. Kaj oljade det igår igen men det är kladdigt o glansigt o ser o känns skit. Men men nu bryr jag mej ej för nu ska det användas igen. Orkar inte hålla, på längre. Får väl sandpappra på det eller nåt kanske blir bättre då. Ska torka på det i em när det har gått 24 timmar tänkte jag.
Igår var vi i stadsparken med Malin o Max, härliga sol. Jag sa även upp mej som mamma. Allt började med att Mike ramlade på cyklen fick ett litet sår på fingret skulle givetvis ha plåster. Jag hade inget plåster. Han fick fika då var det bra för en stund. Sen blev han kissnödig efter typ 5 min bajsnödig. När det var avklarat skulle han hem o hämta plåster. Jag gick till apoteket o köpte plåster allt var frid o fröjd. Sen hade Milo bajsat. Jag la han på bänken han var ej still blev bajs på filten på hans hand o ja lite så. Tog den nya blöjan som jag givetvis drog sönder. Var den enda jag hade kvar i väskan oxå. Ja så han fick ha en halv blöja på sig. Som tur var så kissade han inte mer o inte bajsade heler för den delen. Var en härlig em kan jag lova.

Nu ska jag ha mej en köpp bra sugen kan jag lova

Inga kommentarer: