söndag 26 april 2009

helgerna bara rinner förbi...

Alltså det är redan söndag!! Hjälp var tar alla dagar vägen??

I fredags var det jag som stod för vinklunken. Det blev jätte lyckat :). Tack för en härlig kväll tjejer.
Jag hade då gjort 3 rätters. All maten gjorde jag för första gången, blev premiär helt enkelt. Tur att det blev ät bart iaf ;). Tog ju några kort med dom blev så där bra får se om det läggs ut några, annars gör jag väl som jag brukar. SNOR från nån annan... hihi.

I lördags var det kalas på em hos Theo. Jag o Mike åkte Milo o Kaj var hemma. Ja Kaj blev ju visst dålig efter MIN vinklunk. Fattar inte hur det gick till....hmm. JAG har tjej middag o MIN karl blir bakis.... Ja ja han bjöd iaf friskt på MINTU. Det var uppskattat eller hur?!?. Hur som helst först kalas på Furulidsgatan sen grilla hos familjen M på Vimpelgatan med familjen Green. Åhh var gotti gott hela lördan kan jag lova. Kakor, tårta, glass o kött, sallad, potatis Sen har jag visst inte ätit så mycke annat än massa godis i alla dess former. 3 dar i rad har jag nu tryckt i mej... Ja ja kommer väl en måndag då man kan ta tag i det ;)

I dag har vi varit o tittat på Mike, han har haft dansuppvisning. Åhh dom är ju så söta så man dör. Nu är han o Kaj på bio o tittar på Monsters vs Aliens. Milo sover han har feber så här hemma är det lugnt lugnt lugnt. Det är så skönt så.

Nu ska jag börja med middan till min familj, kolla vad som finns iaf.

Ha det bra, tjip

1 kommentar:

Anonym sa...

mm en hel helg me kalas o mat :)
Mycket trevligt!
Tack för i fredags..
puss Mika