måndag 18 maj 2009

1 års kontroll

HJÄLP min lilla lilla bebis är snart 1 år. Herregud säger jag bara, man blir ju mörkrädd.
Var på BVC idag för 1 års kontroll med längd, vikt o vaccination. Fast sprutan ska vi ta nästa måndag pga förkylning.
På torsdag fyller han 1 år, men kommer inte ha hunnit lära sig gå till sin 1 årsdag. Lite synd kan jag tycka. Jag vill iaf att han ska kunna det till sin 1 års dag. Är väl mest för att Mike gick när han var 10 månader tror jag. Så jag trodde väl att mina barn skulle vara tidiga på sånt båda men icke icke. Fast han är ju nöjd iaf, han lär väl lära sig både gå, springa o hoppa så varför stressa. Han är ju inte så snabb än iaf :).

Annars har vi varit hemma resten av dan. Så skönt o bara sitta i soffan o mysa med grabbarna. Har kollat på film med Mike när Milo sov så han fick egen tid med mamma. Barnen har inte klagat på att få vara hemma så det är ju positivt.

Im ska Cilla o jag gå till stan med Zion o Milo. Blir väl 1 kaffe för nåt annat har jag ej råd till. Har visst bränt alla pengarna.. hmm... ja ja så kan det gå när man flaschar med kortet ;);).

Nu är det snart TV kväll sen sängen. Im ska jag eller måste jag städa.

Ha en fin kväll

Inga kommentarer: