söndag 17 maj 2009

ESC

Jaha så gick en skolpojke med fiol o vann. Skandal kan jag tycka.
Undrar lite över hur "våran" skolpojke grupp hade klarat sig. EMD alltså.
Tror att det hade gått bättre för dom än vad det gjorde för den manhaftiga operasångerska. Tro nu inte att jag ej gillar Malena för det gör. Tycker att låten o hela konceptet är jätte bra.
Ja ja bara hoppas att till nästa år blir det nån lite skolflicka med trumpet som representerar vårat land. Nä jag är ej biter inte jag inte...;);)

Sen idag fick jag ett mms av mina fina tjejer som är i Turkiet. Fasen fattade inte vad dom skrev antar att dom är för fulla för att skriva så man förstår. Menar kan man knappt prata så nån förstår så lär man väl knappast kunna skriva...
Undra hur döva/stumma "pratar" på fyllan, kan man "sluddra" med händerna.... hmm...??

Nä nu ska jag väl göra nåt här hemma, vet bara inte om jag orkar eller har lust.

Veckan är ganska uppbokad härligt. Skönt att det blir kort vecka för Kaj med lång ledig helg. Kanske vi kan ta o göra nåt sköj..

Ha en fina kommande vecka alla

3 kommentarer:

Anonym sa...

I LOVE skolpojkar:)

Inte bakis då?hihihihi

ha en bra vecka,gött när dom e fullbokade,för då vet man vad man gör:)

krams Mikaela

Thez sa...

ja du o typ halva europa gör visst det...;)

Klart jag ej är bakis

mån, tis fm är uppbokade o sen hela ons. så jag lär nog veta vad jag gör kan jag lova :)

kramis på dej

Anonym sa...

o sen familjemys nu när det är långhelg:)