fredag 15 maj 2009

vilken skön säng han har

har tillbringat lite av danstan med barnen o mamma o moster. Kan säga så här att Milo går jag mer än gärna med på stan, men Mike. Nerver ever att jag tar med han på stan nån mer gång. Så vida han inte sköter sig nästa gång. För idag har han varit mest tjurig o jävligt ohyfsad. Kände knappt igen mitt eget barn. Inte dåligt pinsamt när han beter sig så där.
Men väl hemma så är han snäll igen iaf. Fikar lite sen soKontrollera stavningmnar han på soffan, lyfter in honom till hans säng o jag somnar med i den. Åhh vad hans säng är skön.

Nu är Kaj hemma så det ska bli revbensspjäll till midda, mums vad det är gott.

Sen hoppas jag att Sandra, Jimmy o Alicia har fått sin enormt efterlängtade bebis. Hoppas allt har gått bra och önskar er all lycka!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

säger ju att man inte ska ta med sina större barn på stan..OM det inte är för att göra nåt VÄLDIGT VIKTIGT!
fy fan.. pain i rumpan

OOO vad gott med revben!!
Natt natt på er

Mikaela