söndag 31 maj 2009

ännu en vecka har flytit på

Så har även denna vecka gått mot sitt slut. Vad har vi gjord då jag o barnen?? men inte så mycke typ det vanliga antar jag.
Alltså kommer knappt ihåg vad vi har gjort i veckan så det är ju inget direkt spännande som har hänt.

Idag har vi iaf varit på Ekenäs slott o tittat på Riddarspelen. As grymt tyckte Mike. Var väl sisådär ca 11 år sen jag var där eller nåt. Kanske att det var 12.... hmm kommer inte riktigt ihåg men längesen var det iaf.

Sen var det ju visst morsdag idag oxå, nåt som ej jag har uppmärksammat på. Har ej fått nåt o har ej vart hos mamma min. Syster har varit i gbg hela helgen så vi har inte styrt upp det vanliga detta år. Men det får bli i veckan. Vi köper uteblommor till henne o planterar i hennes urna.

Veckan som kommer har vi lite inplanerat Härligt.

Mån, på fm ska vi till öf. Sista veckan det är öppet. Vet ej riktigt än hur det blir med em
Tis, ska vi på em till stadsparken. Träffa en jobbkompis o hennes barn.
Ons, ska vi till öron doktorn med Milo o sen efter det till Busfabriken.
Tors, är ej planerad
Fre, blir det öf igen. Den absoluta sista dagen...:( sen har dom sommarlov.

Sen är det ju helg igen. Känns som det är nå´t vi ska göra men kommer ej på det. Ska väl bege sig o titta på tjejvättern, halvvättern o minivättern iaf. För fira nån nationaldag är väl bara o glömma. Menar man vill ju ej bli klassad som rasist!!!!!

nu är det sänga som gäller.

Sov gott alla, glöm ej, händerna på täcket ;);)

Inga kommentarer: