onsdag 27 maj 2009

snart helg igen :)

Jäklar vad snabbt alla veckodagar går nu förtiden. Snart helg igen ju =), härligt.

Fick ett väldans positivt besked igår, har visst fått löneförhöjning. Ja nu pratar jag ej tusenlappar, men hundralappar. Stort för o vara kommun kan jag tycka.

Idag fick jag ännu ett glatt besked iaf. Efter jag lämna Mike på dagis gick jag upp till stan för o kolla f-kassans öppet tider. Men hoppsan så fort skatteverket flyttar in i samma lokal, ja då kan dom minsann hålla öppet varje dag. Så mån-fre 10-16 det är ju stort för o vara f-kassan.

Så 2 glada överraskningar på 2 dar. Härligt.

Sen har jag suttit här hemma några dar nu o undrat över när min vänner ska ta o komma hem från Turkiet. Trodde det var i söndags morse men så verkar ej fallet vara... Ja ja dom hör väl av sig när dom är på svensk mark o har gosat klart med nära o kära.

Men nu blickar vi framåt o tar nya tag. Blir till o jobba i höst igen, ännu ett bakslag denna vecka. Men men jag repar mej väl från det oxå :(.

ensam ÄR stark

kram på er alla

Inga kommentarer: