söndag 24 maj 2009

Veckan som gått

Insåg att jag ej har bloggat så mycke denna vecka, så gör en "veckan som gått".

Måndag, var som sagt på BVC

Tisdag, var jag o Milo med Cilla o Zion på stan en sväng med kaffe o lite annat.
På em bakade jag o Mike chokladbollar. Ja jag säger chokladbollar, vet att många säger negerbollar. Men jag rullar faktiskt inte negrer, så därför säger jag chokladbollar. För rullar choklad det gör jag.

Onsdag, Åkte jag o Milo till Maxi när vi lämnat Mike på dagis. Sen hem o gjorde 2 pajer. Hämtade Mike tidigare på dagis o Cissi, Tilda o Agnes följde med hem för lek o mellis.
Sen på kvällen hade vi 1 årskalas för Milo. Mycke trevligt var det.

Torsdag, Var vi hos Kaj´s syster i Mjölby. Lek, wii spel o middag. Så trevligt så.

Fredag, Drog vi till gbg. Det blev Liseberg in till stängnings dax nästan. Men kul hade Mike iaf så att jag sov som en påse skit det bjuder jag på. Se barnen ha det kul o må bra slår ju allt.

Lördag, Ja då blev det Universeum. Även där trivdes Mike som fisken i vattnet. Milo hade oxå kul där inne. Blev en tyst o lugn hemresa för båda barnen sov i princip hela vägen hem. Ja även jag med, stackars Kaj som fick köra o vara vaken när vi andra sov.

Söndag, Ja i dag har vi inte gjort så mycke. Jag o Milo var i stadsparken o gungade o gungade o gungade. Han älskar att gunga. Fick bända loss han från gungan.
Efter middan tog jag cykeln till mamma sen gick vi en svänga. Så skönt o komma hem till ett lungt o tyst hem.

Ja det var väl alles denna vecka som gick.

Im tänkte jag åka till öppna förskolan vi har inte varit där på hur länge som helst. Sen på em ska vi till BVC igen för sprutan.

Nu blire nog sängen för min del.

Ha det

1 kommentar:

Mikaela sa...

Mums för negerbollar!
oj menade ju chokladbollar,eller..nej just det havrebollar heter det visst nu för tiden oxå:)
Kärt barn har många namn!

Ha en mysig dag på öppna:)
Vi ska med dit..
pözzz