tisdag 9 juni 2009

Nu kommer uppdateringen

Men alltså allvarligt talat.. så här går ju bara inte o hålla på. Menar ju då givetvis mitt bloggande. Jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera mej. Är så att jag orkar bara inte. Dras med en fruktansvärd huvudvärk hela dagarna, vill bara inte tänka, orkar bara inte tänka orkar typ inget alls.

Ja så vad har då hänt i helgen, det här är skrämmande jag kommer knappt i håg...
i fredags så var det sommarfest på öppna förskolan, sista innan sommaren. Vi var några stycken som gick ihop o köpte fina blommor till dom underbara som har jobbat där. Ja jag menar jobbat, för Anki hon går nu i pension o Neman kommer väl antagligen inte att komma tillbaks dit. Ja dom blev riktigt rörda :). Härligt med lite lyckotårar.
Sen åkte Milo o jag till BUM för pricktest o där fick man ju vänta som på alla andra ställen. Men han visade inget på mjölk, ägg o vete. Så nu ska det väl fortsättas med tester tills dom vet varför han för utslagen.
Ja just det ja nu kom jag på Virre, Theo o Wilma kom ju hit på em. Snäll vän jag är då som glömde bort det. Den kvällen blev det pizza.

Sen var det lördag, då hade vi MAXI på agendan. Åhh vad härligt det är med familje trippar...:). Den kvällen blev det lax, pressad potatis, citron och rom sås. Sen efter det kex, ost o vin!!!! Härlig lördag kväll med familjen i soffan. MYS.

På söndan var vi på stan o hamnen o kollade på cyklisterna. Halv vättern o Mini vättern. Väl i hamnen träffade vi på familjen Zetterholm/Levin. Tog en glass med dom. Sen blev vi hembjudna till dom på grillat. Mums. Tänk vad det enkla med grillad korv o pommes kan vara så otroligt gott :):)

Ja sen blev det ju vardag igen (som om det finns några andra dagar i veckan förutom fredag).. thihi.
Mike var så leksugen så leksugen så han ringde själv till Linus. Ja jag hjälpte han med o säga tele nr men annars så. Madde o Linus kom hit på pannkaka lunch. Sen kom ju den extremt miljövänliga människa i mej fram, så vi åkte kollektivt. Kan ju då bara säga att den här kroppen har börjat med det nu. Men BARA i miljötänkande syfte ;);)....

Idag tisdag har mamma o jag varit en sväng på stan, men jag orkar fan inte gå på stan tycker det suger rejält. Men iaf så bokade jag en frissa tid. Är på tiden vill jag lova. Tur jag fick skattepengarna idag så jag har dom tills på måndag. På em var vi i stadsparken med Alma, Beno o Sara. Kul för killarna o leka av sig lite o äta chips. Tog en fika på Motormuseet oxå o där hände det grejjer kan jag lova. Hoppas det gick bra för flickebarnet, får kolla med Marie om hon vet hur det gick med fingret o handen.

Nu säger jag puss o godnatt till er alla, vi hörs snart igen. Ska försöka att uppdatera mej lite oftare :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

du har blivit urkass på att blogga ju!!!
skäms på dig;)
mikaela

Thez sa...

mm jag vet sämst, men orkar fan inte.