onsdag 17 juni 2009

suck, stånk o stön

Ja nu så är mitt hår så fint så fint. Har fått det precis så som jag ville ha, fast jag visst inte det innan. Hade väl inte riktigt tänkt mej den här färgen. Men jag älskar den!!!!!

Nu är det då snart Midsommarafton. Familjens dag, barnens dag.

Annras då sen senast.. ja det är väl mest off för min del. Milo sover som en påse skit och jag sover inte alls. Fin kombination.... Mike bara mest är, han får typ nada tid. Han kommer o sätter sig i mitt knä jätte ofta o vill mysa o gosa. Stackarn han är så satt åt sida :(. Fy vad dåligt jag mår för hans skull. Kanske måste ta mej en Mike dag snart igen, bara han o jag.

Nä fy vad jag är trött, orkar inte med detta längre. Vill bara få ett normalt liv, få tillbax mitt gamla. Saknar mitt JAG. Men älskar mina barn över allt annat. Skulle ej vilja ha dom ogjorda, men det är bara det att 2 barn suger ur allt.... ja ja så ska det väl vara antar jag..

Måste ta tag i min framtid nu... har väl påbörjat den lite men måste fullfölja den senat tis nästa vecka, det är MITT mål iaf.

Hoppas ni alla har det underbart bra. Ha en trevlig o mysig midsommar alla
KRAM

3 kommentarer:

mikan sa...

En helg på spa kanske?
eller vaddå kanske förresten..kör bara!;)

skulle göra en gott!!

Trevlig midsommar tillbaks,vad skönt det vart hela familjen detta år iallafall då:)

pk

Thez sa...

ja bara på dan blir det hela familjen, han ska till kärsby på kvällen.

ja, Mike får välja vad han vill att han o jag gör, bäst så tror jag. blir väl busfabriken eller toys R us om jag känner han rätt..:)

Anonym sa...

nee men jag menade givetvis att du ska på spa o njuta UTAN barna:)

e det barn"förbud" på vischan:/
träligt sitta själv..