måndag 22 juni 2009

i vilken ände ska man börja...

har ju varit härifrån så länge att jag knappt vet/minns vad som har hänt. Vet att det har varit midsommar som var en vanlig svensk en med regn o sill. Fast fint väder var det oxå så både ock:). På kvällen grillade jag o grabbarna, Kaj åkte till Malin o Jimmy på fest. Dom grillade visst en hel gris, coolt kan jag tycka :).

Helgen har varit lugn, varit i Borenshult o ätit mjukis ;), ja det var gott. Fick sällis av halva RIA oxå. Dom kan ju sköta sig när dom är nyktra....

Idag, idag har vi varit på LITHO-badet. Mike har badat ja han har badat. Min lilla badkruka har i dag förvandlats till fisk. Han ville inte komma upp bara bada bada o bada. Milo fick hålla sig på torra land ska ta han i bassängen en annan dag. Det lutar starkt åt att vi åker dit på fredag igen då ska Milo få bada. Men Mike ville iaf åka dit fler ggr. Jag är så glad o stolt för han har aldrig gillat o bada ute.

Nu ivkäll trodde ju jag att barnen skulle lägga sig tidigt.... eller ja det gjorde Milo iaf, vid 18 var han i säng. Men kl 20 somnade han. Han var helt hysterisk i sängen. Till slut fick han komma upp o ut ur rummet ut på balkongen o svalka ner han, genomsvett. Sen bajsade han, var det som var felet. För efter en tur på hästen så sov han gott o gör det ännu.

Tack Mikaela o Diana med barn för idag :)

Inga kommentarer: