lördag 27 juni 2009

helg o party

Den gångna veckan har varit i solens tecken, lovely :).

I måndags tog vi bussen till Litho badet. Har fasen inte varit där sen Mike var drygt 1,5 år... Eller hmm ja det var ju längesen.....

Tisdag efter dagis gick vi till stadsparken o träffade Alma, Beno o Sara. Alltid lika samma när vi träffas. Killarna (dom stora) ska ALLTID gå till Hamnen o fika på ostfralla o glass. Haha dom är bra roliga.

På onsdagen kom underbara My o Neo :). Vi var ute i "våran" lekpark o lekte o fikade. Gick ner en sväng till vattnet o badade lite. Eller ja mest benen. Fast Neo han tog sig ett dyk, givetvis bland stenarna.

Torsdag efter dagis var det BUM som gällde för Mike. Var på läkarundersökning med blodprovstagning o lite annat prat. Fick även veta att om man ej bajsar varje dag så räknas det till förstoppning. Så då är alltså 2 av 2 förstoppade i denna familj..;).
Sen kom Kaj hem från Södertälje oxå. Underbart.

Fredagen gick även den till Lithobadet. Sen gjorde jag det som är nästan omöjligt för mej, men ja JAG har bränt mej på ryggen. Fattar inte ens vad jag tänkte med jag som ALLTID smörjer in mej. Men ja ja så blev det när jag satt med ryggen åt solen för att skugga Milomycke som möjligt.

Så nu till lördagen, blir lugnt med solen för min del. Ikväll är det party som gäller, Sandra fyller 25. Grattis grattis.

Nu blir det laddning på hög nivå och rota runt i garderoben för nåt "snyggt" till kvällen.

Ha en bra dag alla, :) puss puss

Inga kommentarer: