fredag 3 juli 2009

helg och party nr2

Så är det visst helg igen då. Även denna lördag Party. Kan ju tro jag blivi värsa parypinglan, för de är ej slut på sommarparty´n. Hoppas på en tjej kväll snart oxå. En hel kväll med party o Harry´s o allt som hör till (orgasm, likör43 med mjölk o sen lite poledance). Ja detta lilla skämt är det ju då givetvis inte alla som förstår men det får bli våran lilla hemlis. Eller kan bli att jag berättar det vid ett annat tillfälle....

Så då denna vecka, Milo har 4 tänder som har börjat spricka igenom så han är lagom go i magen vill ja lova. Så nu har han då alltså 12 tänder varav 13:e är på G den oxå, är bra svullet där...

Så till imöra då japp då blire partaj igen då. Ja gillart =) hos Johan o Virre blire ska bli riktigt kul. Fast det bästa med partaj när båda jag o Kaj är iväg är sovmorron da etterpå, det är bäst :).

Denna helg är det festival i stan. Jag tycker väl det är så där bra. Menar jag sover ju inget vidare i vanligafall o sen nu då, jag hör ju all musik oxå. Dessutom varmt o barn som vaknar mitt i nätterna.

Så idag kom då det efterlängtade regnet, nu är det friska vindar ute igen. Åskan var väl så där men skönt nu när allt är över. Nu var det ju så att när allt började med åskan först sen dom gigantiska regndropparna så var jag o barnen på Lithobadet. Fast vi hann ju både sola, bada, äta, fika och äta glass innan så barnen var ju nöjda iaf.

2 kommentarer:

Madde sa...

ja, lär ju komma om du ska köra din "berömda"!!!!:)Glöm inte blommorna bara...

Thez sa...

hahaha nä då, fast blomman åkte ju på igår så nästa gång blire väl pole dance.. tänkte att jag skulle dela upp det lite :):)