måndag 13 juli 2009

....

Ja nu har det ju då hänt igen... Jag fattar inte men jag är så urbota dålig på att blogga. Blir nästan förbannad på mej själv.

Ja fast å andra sidan så har det ju inte hänt så mycke faktiskt.

Förra veckan var man ju nästan självmordsbenägen.. Fasen vad trist med all denna regn som kommit. Men bara o blicka framåt o hoppas på solen :). Idag var det ju sol en,liten del av dagen iaf :):). Fast sen kom ju regnet... men det är väl det som kallas svensk sommar kan jag tro...

Nu i helgen bli det galej igen :):) Tusan vad med fester.. å det är inte slut på festande där inte.... nänä icke sa nicke kommer flera. I alla fall festen på lördag är en välorganiserad 40 års fest. Man har blivit indelad i olika "familjer" med en tillhörande färg. Så nu är det bara o ge sig ut på outfit jakt, har nästa min klar... Ska kolla byxor imöra o ett linne vad det lider i veckan ;). Men fasen vad sköjit det ska bli då :).
Ja ska ju då försöka komma ihåg den dära kameran till festen vore ju inte helt otroligt av mej om jag glömmer den hemma men i alla fall, ska försöka komma ihåg den.

På fredag kommer min älskade vän hit. Nellie jag saknar dej jätte mycke!!!!!!! Åhh vad kul det ska bli o ses igen.

Ha det bäst :)

Inga kommentarer: