fredag 11 september 2009

Fredags mys

Japp då var det fredag igen då. Själv tog jag helg redan igår :).

Ikväll blir det vinklunken hemma hos Mikaela. Åhh vad kul det ska bli. Måste bara bege mej upp till stan o inhandla lite vin, 1 flaska till mej o 1 flaska till värdinnan. Till denna kväll kan ej Virre o Mari komma. Den ena är i sthlm o den andra ligger hemma däckad. Hoppas innerligt bara på att det ej är svinis hon blivit drabbad av. Krya på dej gumman.

Så har jag nu varit hårt arbetande småbarns mamma i 2 veckor. Oj herregud vad jag är trött. Milo min lilla skitunge fatta tydligen inte att man ej kan vakna 4,56.... Men han somna ju om en liten stund men vad hjälpte det när Mike min stora skitunge vakna straxt efter 6... Åhh suck. Så nu är jag jätte trött o har massa o göra inför kvällen.

Jag är så spänd o förväntansfull inför kvällen. Ska bli så otroligt kul!!!!!

Ska försöka få med kameran o ta lite bilder, men finns inga garantier. Vi har ju iaf 1 stand in i kväll, Sandra. Kanske får bli en liten invigning till vårat tjejgäng.... mohahahhaa!!!!!

2 kommentarer:

Mickan sa...

jävlar vad trött ja vart /är hela dan..btw så vakna vi vid 13 tiden..skönt

Hmmm såg inte din kamera under hela gårdagens kväll/natt ;)

Säger som Madde:länge leve alkoholen...Not!

Men alltid ruskigt skojiga våra klunkar,fattar ej att klockan blir så sent jämt?när åkte ni ..?typ efter två nån gång va?...

Thez sa...

du min kamera den låg så fint ner packad i min väska som stod så fint i hallen.... fasen jag blir galen på mej.

jag var väl hemma vid 2,30 tror jag nåt sånt. Ja du kul har vi o sent blir det men det är väl tur på ett sätt att det blir sent, för det visar ju bara hur otroligt kul vi har ihop :).

Btw, jag fick snällt gå upp vid 9... Kaj åkte vid 9,30.....