onsdag 11 november 2009

Slarv maja ;)

Fattar inte varför min blogg torka aldrig går över.. Har ju haft den jätte länge nu ju.
Men kan ju vara så att det finns inget o skriva om längre.

Men iaf kan ju berätta vad som händer denna dag. Snart nu blir det lunch, sen iväg till dagis för att senare gå på P-möte. Vi ska till kommunhuset o lära oss nåt nytt data program. JIppi kan jag bara säga om det :). Ähh not....
Sen blir det hem o fixa middag för senare ikväll ska jag på föräldramöte på dagis. Kände att jag bara var tvungen o gå för det är det första som anordnas sedan Mike började. Han gjorde det mars 2006.... Så dom håller ju inte i sånna här grejjer allt för ofta direkt...

Ja det blev ju ett givande inlägg må jag säga... ähh what the hell, jag orkar bara inte.

Hoppas ni alla har det bra där ute, för här inne har vi det alldeles underbart :)

Love U all big kisses

Inga kommentarer: