torsdag 19 november 2009

Torsdag

Som jag nämnde i förra inlägget ang vaccin så blir det inget. Jag har bestämt mej att barnen o jag iaf inte tar det.

Sen OM det blir en resa i januari så blir det mest troligt till Gran Canaria. Har hittat ett jätte fint All Inclusive hotell med ett mega stort vattenland. Fast som sagt jag är så otroligt kluven just det här men flygresan.. Fasen varför kan dom inte bara ta in lite ny luft under flygningen?? Finns ju hur mycke som helst där uppe ;);)...

Igår var vi hemma hos My o Neo, fick jätte god lunch o jätte gör kladdkaka. Mums Tack igen vännen :)

Har idag varit på stan med mamma, Virre o Theo. Vi kollade lite på hm, tog en lunch på Ströget o ja så var vi ju på spelaffären..... Mikes favvo ställe :).

Sen skulle jag även vilja ha tid för o ut o gå igen. Åhh vad jag saknar det. Men hur kul är det o gå på kvällen när det är kolmörkt. Jag är ju jätte mörkrädd... För under dygnets ljusa timmar hinns det ju inte med, även om Kaj jobbar hemma är det ju mörkt när han kommer hem... suck :( vet inte hur jag ska göra... Ja ja bara o leva med det, det är som det är.

Im ska Mike o jag till BUM se vad AT läkaren Antonio har på hjärtat :).

Nu blir det o fixa det dära man alltid måste göra på kvällen innan det är dagis dax. Ja ni vet plocka undan, ta fram rena kläder, kolla ytterkläderna, ja lite allt möjligt.

Ha det bra

7 kommentarer:

Mickan sa...

BRA val kan JAG tycka:=)

Men om/när Kaj e hemma så kan vi två gå ut innan männen måste åka till jobbet?

Jag e ute innan Micke eller efter så vi kan ju traska ihop..Oki att det e TIDIGT,men det e ju trots allt då det ger mest..

Tänk på det..
O om kvälla kan vi gå tillsammans för säger som dig för håller med dig där,oxå mörkrädd!

klem

Thez sa...

ähh hur menar du nu?? ska vi ut gå på morron innan kaj åker till jobbet. ska jag vara ute o gå kl 6 på morron.... änn nä jag måste ju sova om jag är ledig eller ska jobba kväll. jobbar jag själv dag så hinner jag inte ut o gå innan. isf måste vi gå kl 4.... men det är ju mörkt även då..

Men absolut kan vi ut o gå tillsammans men när ska vi göra det?? Dom få timmar det är ljust är ju kaj på jobbet....

kram

Mickan sa...

Samma här,Micke med ju..Men vill du ut eller inte?

Sluta vara neggo,börja vara possi;)

Klart vi hinner det,e det mörkt gör det inget så länge vi är två som är ute o går,i annat fall kan vi hålla varann i händerna ju.

Idag gick Micke innan mig(morse tidig)

Det dära fixar vi bara vi vill.

Mickan sa...

..Ljushuvvet kom på en bra ide:Du/ni kan låna våran dubbel kärra ju..så tar du med kidsen när du vill..Vi behöver den inte just nu ,då vi går i omgångar..:)

Thez sa...

annars kan vi göra så här, Milo o Mille i syskonvagnen o Mike o Mollie hemma med Micke... :)

Nä vars skoja bara ;)

Men jag kan ju låna den, kan jag ju komma ut när jag är ledig iaf. för på jobbet kan jag ta trappen ist hissen så då rör jag ju på mej där.

Kramis

Mickan sa...

HAHA bra ide..OM det vore så att Micke e hemma..Tar vi Kaj istället..om han ej e borta nästa vecka vill säga..Och vaddå BARA ta 2 barn..alla fyra kan ja tycka..

Thez sa...

nästa vecka är Kaj borta.. det är hans sista jobba borta vecka :) eller det har vi ju inte sett än...

ja men absolut vi lämnar alla 4 barnen hemma hos den pappa som är hemma :) helt klart