tisdag 17 november 2009

får svälja stoltheten o gå mot mina principer...

Är ju så att det kan bli en resa till Playa Taurito i januari. Kan ju då vara bra o vacc barnen mot svinis innan... Jag som är lite emot denna vacc, men sitta i ett plan med flera tusen i 6 timmar o andas samma luft... ähh nej den risken tar jag inte...

Så som sagt kan bli en liten tripp till Gran Canaria. Najs vill jag mena. Det blir ju då familjen, familjen Zetterholm/Levin o familjen Hansson/Sundqvist. Fasen vad mys vi ska ha det då :).

Idag har Marre o Lina varit här o myst med oss. Ja för vi i den här familjen hade på oss mys kläder hela dan. Vi fikade o snackade mest skit, ja ni vet hur det brukar bli...;). Grabbarna leker verkligen jätte bra tillsammans nu. Mike har ju lixom växt ifatt mentalt lite. Han är ju trots allt 2 år yngre.

Så denna svinis spruta måste jag ringa till bvc im ang. För Milo måste vänta 1 mån innan han får ta den pga att han fick MPR sprutan igår. Sen ska han ta TBC i jan eller feb så jag tänkte boka in feb på honom. Så måste kolla om dom fortfarande vacc svinis i dec eller om dom helt enkelt lagt ner det tills dess....

Men titta mäkta impad 1 till inlägg denna vecka!!!!!!!!!!! JIPPI kan nog bli bra det här, eller inte...

Kram på er :)

2 kommentarer:

Mickan sa...

Oooo vad skoj:)

Jag satt just här o kolla resor jag med,man vill iväg NUUU!

Vem vet vi kanske hamnar på samma ställe då,vi åker ju med i januari..
När man ser ut just nu så önskar man att man kunde åka på direkten!

ha en trevkisch helg på er.

krams

Lina sa...

ojoj... Vad dålig jag har varit att läsa din blogg... Men det var JÄTTETREVLIGT att "leka" hemma hos er :) Måste vi göra snart igen.
Riktigt kul att de leker så bra tillsammans nu :). Kan ju vi få sitta med våra kaffemuggar ifred :) Kram !!