tisdag 23 mars 2010

Ledig Tisdag

Har nu jobbat 5 dar i rad. Fasen det tar på krafterna iaf om man har jobbat helgen oxå. Fy det är jobbigt med dessa helger....

Just nu städar Mike in sina o Milos filmer... går så där bra. Dom får plats i skåpet fast just nu får väl typ 3 plats... Den kille kan inte det där med att organisera. Typiskt att han inte ärvde min den genen. För den är ju nåt jag är bra på. Kolla bara min väska hahah. Ja ni som vet hur det ser ut där förstår :)

Igår köpte jag skivan.... tyckte han var värd det. Menar han får väl inte så mycke för varje spelad låt på Spotify. Vore ju kul om man kunde bidra till en guld skiva eller nåt ;);).
Hoppas på att det går fort nu till Maj så jag får se honom live.

Nu ska jag ta tag i hemmet o städa lite, men först blir det nog o sova en halv timme eller nåt. Är sjukt trött....

Love

Inga kommentarer: