söndag 21 mars 2010

Salem Al Fakir

Nu har jag nåt o skriva om. Har varit mycke ner nu början på det här året. Vet inte varför men kan ha o göra med att man är en hårt arbetande 2 barns mamma. Fasen det tar på hela en. Men iaf nu har jag nåt....

Jag har en sån stor kärlek till Salem Al Fakir. Ja men ni vet så där som när man var tonåring. Man var upp över öronen förälskad i sin idol. Ja nu är jag ju inte det, men det är på ett sånt plan som det var. Menar som när man var kär i nästan alla i NKOTB. För vem var inte det??
Fast nu är det mer hans musik. Då var det ju bara hur dom såg ut. Alla var ju nära på lika snygga så ja man var ju kär i dom alla. Men nu är det musiken och sen den underbara låten Brooklyn Sun. Det bästa jag har hört, ja när på i hel mitt liv. :) Just nu kommer jag inte på nån som är bättre.

Så i Maj den 6:e då bär det av till lkpg. För till Platens Bar kommer ju då denna musik begåvning. Jag blev ju helt till mej när jag läste att han skulle komma så jag kolla direkt i kalendern o såg att jag var ledig. Sen bara sprang mitt huvve till lkpg o väntade. För efter ett par timmar så kom det tillbax o sa till mej att April månad kommer före Maj o efter Mars. Jaha trodde inte det fanns nåt April.... Ja ja jag helt enkelt hoppade över April. opps ivrig? jag? nä inte så farligt va... hahaha


Inga kommentarer: