torsdag 4 november 2010

Lördag = jobb & LKPG

På lördag (nästa helg, nästa) ska mamma, syrran o jag till Linköping. Vi ska kolla på Mia Skäringer, jag gillar den tjejen skarpt.
Syrran o jag har hamnat i ett litet dilemma... hmm undra om det är läga och ta ut den innestående barnvakten som jag har hihi. Men vid närmare eftertanke så kanske inte... Så vi har ingen barnvakt, eller inte vad jag vet. Än. Så om nån vill se efter 4 underbart bedårande barn i några timmar på lördag eftermiddag/kväll så är vi tacksamma :)

Annars så har jag tillbringat min torsdag på det mest underbaraste stället på jorden. Jobbet. Åh vad jag gillar det... ähh NOT :(. Jag har idag jobbat lite lätt ett 11-21 pass. Det hände lite i huset idag :) det är ju alltid lika roligt. En nyckel försvann men återfanns, ett 80 års kalas med tårta. Känns som det var nåt mer.. hmm kan inte komma ihåg.

Imorgon blir det tillbax till paradiset ;) sen på kvällen är vi bortbjudna på mat :) Längtar!!! tack finaste Malin för det.

Lördag ska vi visst tillbringa på isstadion. Kaj har match och Mike har träning.
På lördag ska Mike på 6 års kalas. Och mamma fick inte följa med som vanligt :( jag vill ju oxå fika o dricka kaffe och små ljuga lite med dom andra mammorna..

Kärlek

2 kommentarer:

Nelliie sa...

Jaha, så det är därför ni inte kan komma. Egentligen..... ;) Hmpf..

Thez sa...

vi kan inte komma för att Kaj åker iväg o jobbar kl 7 söndag morron... sen kommer han väl hem nån gång om en vecka eller två.. det är nästa helg som jag syrran o mamma ska iväg inte denna som kommer. så nu vet du :)