tisdag 2 november 2010

Undra om man skulle ta o göra en egen blogg till Mike så han ger tusan i min...
Ja för det är inte jag som vill ha denna hemska röda färg, utan han.

Ja men i vilket fall.. så skulle jag ju då städa idag. Lämnade Mike på dagis vid 9 (han hade 5 års grupp idag) Milo o jag gick hem igen. OCH vart hamnade jag då?? Jo men precis på min röv i soffan.... Så typiskt mej. Kan även tillägga att jag inte har städat klart än, börjat har jag men klar. Nej.

Mormor kom förbi, ja barnens alltså. Mike tog genast fram leksaks tidningen och visade mer än gärna vad han önskade sig av tomten. :) Ja vad ska man säga. Smart.

Min lilla solstråle han däckade i soffan. Hittade honom sovandes mot den stora solstrålens arm.

Nu får det allt ta o bli en kopp kaffe så kanske, men bara kanske orkar jag städa färdigt :)

Tjip

Inga kommentarer: