tisdag 9 november 2010

VITT, TRÖTT O GRÄSIS

Nu är det så där härligt fint vitt ute :). Synd bara att det ska blåsa så mycke :(. Det blir ju genast 10 grader kallar bara av vinden..
Igår äntligen fick jag vinterdäck på ena bilen, dock inte på "min"... Men har iaf 1 bil med vinterdäck i väntan på den andra. Hmm och vart kan dom däcken tagit vägen, jag bara undrar ;) Hoppas att det är fri påsättning sen med när dom väl anländer ;))

I morse gick vi till dagis i motvind och snö storm. Det var lite jobbigt med den blöta snön som var då o köra vagn i. Annars har vi bara varit hemma i em. Jag somnade närapå direkt på soffan tur man har "stora" barn som kan reda sig själva en stund. Ja vi hade ju varit på lilla ICA och handlat kex så det gick ingen nöd på dom inte :)

Kaj är ju då iväg så gräsänke livet har tagit fart ordentligt. Har löst helgens barnvaktande så jag kan både jobba och åka till lkpg utan att ta med mej dom. Skönt kan jag tycka.

Nu blir det snart o få nr 1 i säng, 2:an sover sen en liten stund sen, så mamman kan hämta fram sina bästisar som väntar i frysen :)

Kramar

1 kommentar:

madde sa...

Du får helt enkelt sätta på nåt snyggt, ta med piskan och sätta lite fart på grabbarna så däcken kommer på plats till nästa fredag ;))