söndag 19 december 2010

Vinterland

Fasen vad med snö!! Alltså det är ju som förr, ja nu syftar jag på när jag var yngre typ i 10 års ålder. Som för övrigt är ungefär 15 år sen ;). Då var det mycke snö på 80-talet...
Tycker det är roligt att mina barn får uppleva vintrar som jag fick vid unga år.

Igår var vi på kalas. Åhh vilket partaj :). Min fina vän fyller 30 eller jag menar ju förstås 23 och ett halvt. Ja hon fyller inte förrens nästa år, men ibland får man helt enkelt ta festen innan man fyller. Jag blev faktiskt lite sugen på att fixa en egen fest. Varken jag eller Kaj har ju haft 30 års fest, eller som det faktiskt heter 23 och ett halvt.... så till våren/sommaren kanske vi skulle ta o slå till på lite galej :) vore ju nåt.

Nu ser jag slutet på hand historien. Skönt kan jag tycka. Bara 10 dar kvar med gummiband och gips. Sen så jäklar ska det köras bil. Har ju en annan fin vän jag måste åka till. Gärna innan sötkakan hennes flyttar hemifrån... Nellie, håll pojken hemma tills han är minst 25 så jag hinner träffa honom ;)

Ha det mys i snön, till nyår ska jag göra en snölykta :)

Inga kommentarer: