fredag 24 december 2010

God Jul

Vid 4 hugget imorse så fick jag ett härligt uppvaknande... Genom att det satt ett barn på mitt täcke och kräktes!!! Han kräks ropade jag till Kaj... Vem frågade han, Jag vet inte svarade jag tänd lampan. Där satt Mike och var helt förstörd. In med honom till badrummet, jag efter med täcke och lakan. Tvätta tvätta sprita sprita min hand.
Kommer ihåg att jag tänkte Neeeej inte idag av alla dar, ta vilken som av alla 365 men inte den här!!! Han har under dagen inte visat nåt tecken på att kräkas mer. Han har varit hängig inte velat äta, men inget mera kräks. Så hoppas natten blir lika lugn som dagen varit.
Vi åkte ju iväg på det tilltänkta jul firandet iaf. Sen ska ni få höra på det här..... TOMTEN kom!!!!! Lyckan var total :)
Imorgon fortsätter firandet. Då kommer inte Tomten, utan en av hans Nissar. För tomten han har nämligen ledigt på Juldan, då jobbar nissarna med o dela ut dom sista klapparna.
Så nu blir det snart att hoppa i säng, för imorgon är det lite mer som ska fixas. Jansson och potatisgratäng ska Kaj göra under min observation :) Sen duka, fixa ljus, invänta gästerna. Knytis med julmat står på menyn.
Hoppas ni alla haft en underbar julafton. Ta hand om er och era nära o kära.
Från oss alla till er alla, En Riktigt God Jul

Inga kommentarer: