måndag 27 december 2010

Hej Då Julen, Hej Hej Nyår :)

Skönt att det dära firandet är över. Nej absolut inte, jag gillar jul. Men jag äter ju fasen allt jag ser!!!! Sen räcker det ju med att jag tittar på en kakjävel så PANG. Tack för dom extra love handsen och dom extra magarna...
Men inte fasen är nyår en bättre högtid. Nä då, då ska det ätas en massa Igen. Vad händer då?? Jo men tack för dom extra låren.
Ja ja bara ta fram Wii brädan och give the iron helt enkelt.

Har ikväll varit och inhandlat lite råvaror (och även hel- och halvfabrikat) till nyår. 3 rätters blir det på Redareplan :) Men efterrätten har Madde tagit på sig att fixa, så jag eller Kaj menar jag ju har bara 2 rätter o fixa. Allt det ska han göra medans jag sitter i soffan och läppjar på ett glas Umbala eller 3 ;)

Känner att 2011 blir ett kanon år. Det mest skrämmande är att Mike fyller 6 och börjar "skolan" till hösten. Åh herregud vart har min lilla knubbiga fyrkant till bebis tagit vägen??

Inga kommentarer: