söndag 2 januari 2011

Nytt år!!!!

Känner att det nya året kan ju inte bli sämre än det gamla.
Är ju dock fortfarande sjukskriven... Får väl se hur länge till det blir. Hoppas ju på jobb den 13:e men allt beror ju på hur intensiv jag är med finger och handleds träning. För det är just handleden som inte är bra. Stackars min inte alls grova handled, den fick ta mycke stryk av gipset :(.

Jag kommer inte skriva nån sån dära resume om det förra året. Det sög mest tycker jag. Men jag har iaf ett nyårslöfte!!! För första gången i mitt liv och det här kommer jag klara. Det känns bra för självförtroendet :) Vad kan det nu vara... Jo jag lovar att detta år inte ta en enda snus på hela 2011. Fasen vad det känns bra för mitt självförtroende :)
Nu vet jag att ni tänker..... Men hon snusar väl inte. Nä precis, därav just det löftet. FÖR JAG KOMMER KLARAT

Idag fyller min systerdotter Elin 11 år. Grattis gumman.

Inga kommentarer: