fredag 4 mars 2011

isolering när den är som bäst.. suck

Så igår kväll kom den härliga kräksjukan på besök. Men eftersom alla är välkomna till oss så släppte ju vi givetvis in den. Det var Mike som drabbades. Han mår idag mycke bättre, så nu väntar vi bara på nästa. Jag har kännt mej illamående hela dan, hissen går upp o ner :/
Så det blir inget jobb för mej i helgen :( inte kul o dra med kräksjukan dit, fasen med en medelålder på ca 80 så stryker väl hälften av dom med.

Jag bara undrar när tusan ska jag få jobba en hel månad. Det var nog senast i oktober eller om det var september. Halva November var jag ju sjukskriven, hela December och halva Januari. Sen började sjukdomarna ramla in till familjen, så Februari vabbade jag och nu börjar jag Mars med att vara hemma. Får helt enkelt sikta in mej på April :)

Men annars så händer det väl inte så mycke. Har fått min ena tid till det som ska kollas upp. Hoppas på att dom andra tiderna ramlar in i veckan som kommer.

Jag som skulle till Norrköping imorgon, men inte vågar jag ge mej iväg dit ifall kräksjukan kommer till mej. Kul o sitta i bilen o behöva gå på toa på stört. Så biljetten är bara att kasta eftersom jag inte fick den såld. Fattar inte att den var så svår såld. Trodde det skulle bli riv efter den faktiskt. Det är ju slutsålt och allt till på köpet så det är ju folk som vill dit i alla fall.

Nä nu får det vara slut svamlat om spyer, biljetter o annan skit ;))

Vi hörs

Inga kommentarer: