tisdag 29 mars 2011

VC, US o LiM

Nu har jag varit iväg på det första besöket. Fick ett positivt svar på det. På torsdag blir det besök nr 2. Hoppas det inte gör allt för ont när dom sticker in o drar ur vävnadsvätska... :( Ja nu kan det väl vara läge till o berätta. Jag har hittat saker i mitt ena bröst som jag inte tyckte borde vara där... Men som sagt mammografin och ultraljudet gav ett jätte positivt svar. Det ser normalt ut. Fasen inte var dag man går o gör ultraljud på brösten :) Så smärtorna jag har lär jag väl få leva med, eller så slutar jag med prev. medel och då vet vi ju hur det slutar... Frö gurka som man är.. ;) Sen väntar jag på tid till kirurgen, men proxima verkar ha glömt bort mej.. Jag har en liten grej som ska bort. Kom under grav. Märkligt vad hormoner kan ställa till det. Så jag trodde ju givetvis att det hade ett samband men tydligen inte. Jo då jag är glad över allt positivt jag fått, men ändå så finns det där inne och gnager.. Åh tänk om det visar nåt på punktionen. Tänk om det är nåt. Ja ni förstår alla tankar som snurrar. Nu blir det kvällsfika med Mike sen ska han sova. Puss o hej alla fina :))

2 kommentarer: