tisdag 29 april 2008

Jaha

o vad har hänt idag då....
Ja Mike var hemma idag oxå från dagis men im ska vi dit. Valborgfirande. Har dammsugit o plockat lite idag. Varit hos barnmorskan o allt var bara bra med Milo. Nu ska han bara komma ut oxå. Sen åkte vi till stan hämtade en påse kläder på Lindex o sedan till Sara, Alice o Åke. Barnen lekte o vi fikade. Sen hämtade vi Kaj på jobbet åkte förbi ett hus som jag ville gå o titta på men vi har inte råd med det huset. Var inte på visningen. Kaj kollade på huset hemma på datorn o tyckte att det var jätte fint men på tok för dyrt för oss. Lagade lite mat fiskpinnar o potatismos. Sen åkte jag till Tina på ljusparty (partylite) o köpte inget är helt imponerad av mej själv.....
Så nu sitter jag i soffan o håller på o somna kanske ska ta o lägga mej. Ja o im är det ju valborg o vad ska man göra då??? Hmm har inget planerat så vi är öppna för förslag om nån har nåt. Ska väl ta o knalla till stadsparken im tror jag om vädret tillåter. Hoppas bara att Malin, Max, Madde o Linus vill göra oss sällskap. Sen ska jag väl ta o föda barn oxå, men inte im vill inte att Milo ska fylla år på samma dag som kungen.....
Nä nu orkar jag inte skriva mer ska lägga mej o sova.
Ha det bra alla vi hörs här im , ska försöka hinna med o skriva im...
puss o kram

Inga kommentarer: