måndag 28 april 2008

Snorig....

Ja Mike alltså. Han har varit hemma från dagis idag o tjatat på mej hela fm så efter lunch bar det iväg till stadsparken/lekparken som vanligt. Jätte skönt o komma iväg dit o bara sitta o ta det lugnt o se när han leker o har jätte roligt.
På fm så försökte jag städa lite men Mike ville ju som sagt att jag skulle vara med honom sitta i soffan o titta på TVn. Men jag fick iaf lite gjort.

Som sagt till lekparken bar det iväg o dit kom Max,Malin,Alexandra, Liam (kompisar till Malin o Max). Ja just det ja Sture var oxå med o Mike vågade klappa honom idag oxå. Tror att han har blivit botad från sin hund rädsla.

Efter en stunds lek så gick vi till motorcafet o åt glass. Sen kom Kaj o hämtade oss o vi åkte för o kolla upp Theos o Wilmas present men den var slut men kommer in i veckan. Så nu är det bara o hänga i så det inte tar slut igen.

Ja efter det så åkte vi hem o åt kvällsmat sen har vi bara varit hemma.

Thailands resenärerna har kommit tillbaks oxå är på väg hem till Motala så snart så är dom på trygg mark igen. Måste ta ett prat med dom o se hur dom haft det men det verkar som det har varit bra iaf.

Jag har haft lite ont på em o tidigt på kvällen oxå men nu så känner jag inget. Tror att han har tänkt vara kvar där inne ett tag till... Suck o stön säger jag då....

Ja im är det dax för barnmorskan igen hoppas att det är mitt sista besök hos Atti som gravid.

Några kort från dagens lek i parken!!!

Inga kommentarer: