söndag 27 april 2008

Lugna Söndag

Idag har vi varit hemma hela dagen. Åh vad skönt det har varit. Mike som börjat bli förkyld har varit ganska slö idag så han somnade i min famn på em sov en bra stund. Kaj har kollat på F1 så det har visst jag oxå gjort.... Men han somnade ju på soffan så jag satt själv o kollade på F1....
Sen tog vi en sväng med bilen till videoett o kollade efter Björn Bröder till Mike men den fanns inte där. Så vi åkte till Maxi istället men han valde Heffaklumpen. Vi har ju kastat den eftersom han repade sönder den som han hade så en ny sån fick det bli. Sen bar det iväg till Valencia för pizza inköp. Jammi vad gott det var.
Så nu sitter Mike o jag o kollar på Heffaklumpen eller ja Mike ligger visst ner på soffan, han är lite sliten stackarn.
Im får Mike vara hemma från dagis så han blir bättre tills lördag när vi ska på Wilmas dop. Kan inte skriva här vad hon ska få i doppresent vem vet kanske mamman eller pappan hittar hit o läser det.... Men det blir nåt som är till både henne o Theo (som fyllde år i fredags).
Det var ju inplanerat i min söndag att jag skulle gå tipspromenden i Råssnäs men sambon tyckte att jag skulle lugna mej lite med o ge mej ut på långpromenader.... Men jag är ju så less på o vara gravid nu. Ja ja Milo kommer nog när han tycker att det är dax o träffa alla oss som väntar på honom. Inget är ju som väntans tider eller hur är det man säger.....
Ja o vad händer i veckan då?? Tisdag träffa Sara, Alice o Åke om Mike är bättre annars får vi skjuta på det till en annan dag. På Onsdag ska vi fixa med dop/födelsedagspresent. Sen är det ju helg igen en lång helg den kommande veckan. Ja det är vad jag vet ska hända nästa vecka iaf sen är jag öppen för förslag.
Ha det bra min nära o kära så ses o hörs vi, puss o kram

Inga kommentarer: