tisdag 22 april 2008

Stadsparken


Så var vi där idag igen....

Vilket härligt väder det var idag. Madde, Linus, Mike o jag var där hela em med fika o sol. Försökte ta ett kort på Linus men han var inte så jätte sugen på det, men jag fick allt med han på bild....
Varit i stadsparken är inte det enda vi gjort idag, jag har även hunnit med o dammsugit, lunchat med mamma köpt en t-shirt o en pyjamas till Mike. Han har varit på dagis idag så en lite stund fick jag för mej själv.
Sen gick vi en sväng till på stan Madde skulle handla lite till Linus. Grabbarna blev korvsugna när vi gick förbi Peckas så det var ju bara o köpa två kokta med bröd.
Väl hemma efter att varit iväg hela dan var det dax o börja med middan. Med min fruktansvärda fantasi så blev det stekt falukorv o potatismos. Inte världens lyxigaste men det går alltid hem hos Mike bara han får massa ketchup till... hmm. Ja o vad ska man göra im då?? Har inget planerat men nå´t måste vi ju hitta på frågan är bara vad... Skulle behöva tvätta lite så det får väl bli det antar jag. Inte världens roligaste onsdag nöje men vad gör man.
















Inga kommentarer: