onsdag 23 april 2008

Vårat andra hem


Ja vad ska man säga... Ingen som hade informerat oss om att det var hugga skog AB på våran "tomt". Ja nu är det ju stadsparken/lekparken jag pratar om. Men en liten del av lekparken fick man vara på iaf. Men Mike han var jätte imponerad av killen som klättrade i trädtopparna med motorsågen....

-Mamma så där ska jag oxå göra när jag blir stor

-Nä tack du vännen det ska du absolut inte göra mamma tycker det ser läskigt ut

-Men mamma det är inte farligt....

Haha han är ju för rolig lilleman. Var ju bara tvungen o ta kort på killen i trädet blev väl inte jätte bra men man ser ju iaf att det är en prick längst uppe trädet... hihi.
Ja så vi var ju då där idag oxå. Annars har det inte hänt så mycke faktiskt. Tvättade lite på fm, plockade i o ur diskmaskinen, åt lunch o mellis på stan. Var en stund på Brio oxå så Mike fick leka lite i bollhavet.
Nu är det bara vila som gäller hade ont i magen igår kväll antar att det var för att jag gick så mycke igår. Så im blir det o vara hemma o ligga på soffan, åhh va skönt....
Nähä nu är det snart dax för lillemannen o sova så måste ta tag i det nu.
Ha det bäst flodhäst

1 kommentar:

Mickan sa...

haha flodhäst:):):)
Min "kind"av humor!!
kisses.