torsdag 1 maj 2008

1:A MAJ

Ja det är väl inget speciellt med den här dagen.... Har varit en evig väntan bara som vanligt....
På fm kom Veronica, Theo o Wilma. Barnen lekte o vi hade "vuxen" prat i köket.... Mike o jag hade baka muffins som vi bjöd på. Gott med nybakta faktiskt....
Sen åkte vi till Burger King o Maxi. Vilken tur för Veronica att jag var med för henne fick jag ju lösa ut var vi än var.... Hörde från Madde att det visst hade hänt för henne oxå, tur som Madde sa att hon nyss fått lön då eftersom dom hade storhandlat... Ja ja nu kanske hon lär sig att ta med plånboken i fortsättningen. Annars vet man ju vem man ska ta med sig till Maxi det lär ju bli Virre iaf.
När vi kom hem igen så var Mike o jag jätte trötta så vi somnade på soffan. Åh vad det var skönt. Försökte o packa BB väskan lite oxå men vet inte vad jag ska ha med. Har ju inte tänkt o stanna där i all evighet. Kläder till bebben o tofflor till mej det räcker väl?? Ja just det schampo o sånt oxå men det är fixat o klart i väskan. Kaj kan ju faktiskt åka fram o tillbaka om det skulle behövas.
Han har vi inte sett mycke av idag. Har varit i LKPG o åkt rally. Blev visst helt såld på det, men insåg att han ej hade tid o lägga på ett intresse till. Ja menar vi i familjen lär ju ta våran tid från honom så han hinner nog bara jobba o vara med oss.... hihi....
Just det ja jag passade ju på o deklarera förut oxå så nu är det klart med bara o sitta o vänta in pengarna....
Nähä inga kort för dagen blir det inte har fått lite från Malin men dom får ni komma hit om ni vill se!!!!!
Tar en favorit i repris Ha det bäst flodhäst

Inga kommentarer: