torsdag 12 juni 2008

TRÖTT

Nu börjar visst djävuls nätterna... Suck. Inatt har jag fått sova typ 5 timmar, tack för det Milo. Mike har oxå blivit väckt av lillebror två gånger på en o samma natt. Stackars han får inte sova hela natten.
Idag blev det kort tagning på barnen till tidningen. Vet ej om jag har skrivit rätt på den där lappen ska dit im o kolla upp det tänkte jag. Blev lite stressad, Mike tjatade att vi skulle ta kort o Milo skrek som vanligt. Men hoppas att allt blev rätt om inte att det går o ändra på.
Efter det gick jag o bytte skjorta Milo fick tog en lika dan men en annan färg. Sen tog vi bussen till Mikaela, Mollie o Mille. Mike tycker ju att det är så kul o åka buss så vad gör man inte för barnen. Bilen är ju som vanligt inlämnad på lagning men nu tror jag att det är sista gången för det. Eller hoppas det iaf. Hem tog vi en promenad jag o barnen. Vill inte ge mer pengar till kollektivtrafiken. Har visst skänkt dom 60 kr bara den här veckan. Har alltså åkt buss 2 gånger på en o samma vecka inte likt mej...
Har nog kommit på varför Milo är som han är. Det är väl som med Mike att min mjölk inte är tillräckligt fet. Så vi har nu börjat ge honom ersättning på kvällarna hoppas bara att han kan sova lite bättre på det. Tror inte att han mår dåligt av det inte. Jag menar Mike lever ju fortfarande o han åt ersättning från det han var 3 veckor till 6 månader. Men då endast på kvällen. Eller ja det hände väl nån gång mer när jag jobbade eller var på Harry´s. Tror att Kaj tycker det är mysigt oxå o få vara med o ge Milo mat.
Nähä nu knackar det på dörren, jaha det var visst John Blund bäst o lyda han o lägga sig, man vet aldrig hur natten blir.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror inte heller att han mår dåligt av det....Enligt min egen lilla studie på två barn kan jag säga att bröstmjölk inte gör barnen friskare(eller mindre sjuk).
Theo var aldrig sjuk (innan året)och honom slutade jag amma efter ca4 mån....Wilma har jag ammat helt och länge och hon är nu sjuk för andra gången på 6 månader, tji fick jag.
Hoppas att det hjälper och att ni får sova bättre framöver. :)

/Veronica