fredag 25 juli 2008

Ang. utslag

Nu har ju då Milo fått tillbaka sina utslag. Eller ja dom var på väg men jag tror att jag har lyckats stoppa upp det så det inte blir som sist. Nu har jag fått lite mer från BVC som jag inte ska/bör äta. Snart får jag leva på luft o kärlek.
* Jordgubbar
* Hallon
* Choklad
* Citrusfrukter
* Tomat (o allt som innehåller tomat)
* Mjölk, Fil o Yoghurt
Kan fortfarande ha det i matlagning men inte dricka det. Så jag kan iaf äta en smörgås till frukost med smör o ost. Men det kan ju komma tillbaks iaf så vi får väl se om en vecka hur det ser ut då.
Så när Madde sitter med sin mjukglass o noisette topping i hamnen får väl jag äta piggelin,eller vad säger du Mia?? Du o jag med isglass....
Mikaela ingen ide att du bjuder mej på paj o vaniljsås ( det som är så satans gott). Har inte kollat med rabarber men kan säkert inte äta det heller....:(
Så nu ska jag återgå till mitt glas vatten o min torra knäckemacka.... mums gott....

1 kommentar:

Mickan sa...

gud vad billigt det blir när du är här på besök i forsättningen hör jag:)
knäcke o en tillbringare vatten står här färdigt när ni kommer!
kram!