måndag 4 augusti 2008

lessen

ja nu ikväll så ville Milo inte ammas. Han bara skrek o skrek vid bröstet. Spelade ingen roll vilket av dom han ville helt enkelt inte. Det är min värsta mardröm att sluta amma nu. Han är ju för guds skull bara två månader!!!!!!!!!!! Ska ju amma iaf 4 månader till. Men men nu är det bara för mej o äta, äta o äta, dricka däremellan oxå. Hoppas att det bara var tillfälligt måste kämpa på med det här nu.
Ja ja slut gnällt.
Vilket kul väder det är idag då. Var tvungen att gå ut i det förut oxå. Milo älskar ju o vara ute, så det var bara o ta på Mike hela munderingen av regnkläder o stövlar o på med regnskyddet på vagnen o så ut. Hann inte mer än utanför dörren så sov Milo. Han var ju bara så trött. Mike tyckte det var jätte kul o komma ut. HAN FICK HOPPA I VATTENPÖLARNA. Såg hur dom bruna lyste av lycka.
Im ska vi till öron,näsa,hals o kolla Milo´s öra. Hoppas att allt är ok så jag kan andas ut på en punkt vad det gäller denna pojke. Sen är det ju det andra oxå men väntar fortfarande på remiss från hand o plastik. Sen hoppas jag att det inte är nåt mer som ska behövas åkas med till US för koll. Så nu håller jag tummarna att ammningen tar fart igen o allt blir bra.
Ikväll blir det sängen tidigt är aptrött efter natten som var.
Kram o gonatt alla

3 kommentarer:

Mickan sa...

Ska göda dig!!
Hoppas det bara var IDAG som Mio var sån här..tror jag.
kramen

Mickan sa...

MILO

Thez sa...

hoppas jag med inatt gick det bra o han åt på mej senare på kvällen igår o imorse.