onsdag 6 augusti 2008

Onsdag

Har varit en "vanlig" dag.
Gick upp åt frukost tittade på film med Mike. Duschade, pratade med mamma. Åt lunch blev rester idag.
Tog en promenad hem till mamma hämtade upp henne o gick tillbaks hem till oss. Fikade på kaffe, saft o glass. Mike tittade på film, mamma o Mike lekte med hans bilar på hans rum.
Jag fixade kvällsmaten, korvstroganoff.
Vi gick ut en sväng till lekparken här utanför. Gick hem o åt mat. sövde Milo för typ 7:de gången. Ja han har ju även då ammats x flera som vanligt.
Nu sover Milo o Mike är i sin säng o läser lite böcker.
Kaj är på väg hem från Karlstad. Han ville visst ha ris oxå ja har jag visst glömt o koka till han men jag hinner det oxå.
Har satt igång en tvätt oxå.
Men alltså seriöst vilket intressant inlägg i bloggen det blev nu. Fattar om alla viftar med intresseflaggan eller får en o annan intressepil i ögat....;)
Im em ska vi till min mormor o morfar dom har nån form av kalas. Hade visst glömt bort det... Så nån Skänningemarken blir det absolut inte i år. Orkar inte åka med två barn o barnvagn o allt man måste ha med sig.
Kaj ska iväg im kommer hem på lördag kan fan inte stav till det.... O-sund.
Ja men jag är ju van att vara ensam med barnen har ändå lagt båda själv hittintills i veckan så varför inte förtsätta med det ett par kvällar till....
Jag klagar inte bara så ni vet det, tycker att jag klarar det här riktigt bra. Det som är jobbigt är på natten när Milo får skrikattaker.
Har fått syn på ett hus oxå som jag blev lite intresserad av, tänkte visa Kaj när han kommer hem. Nu måste det snart ta slut på detta eviga letande orkar inte lägga energi på det snart.
Natti

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Thez! Tack för ditt inlägg i gästboken. Den 17 gäller bara Me & I:o))
Men du får gärna komma till mig och titta om du vill.
Jag hör av mig 2-3 dagar före den 17.e ang. partyt.
Du kan mejla mig på lillanellolitenli@live.se

Anonym sa...

Jag tycker me att du gör det bra, två barn själv jämt...jag hade gett upp för länge sen.
Kram på dig!/Veronica

Thez sa...

Tack Veronica den kramen värmde

Kram tbx