söndag 7 december 2008

kallt som tusan i skogen med Tomtesmyg

Har ju då haft familje eftermiddag i skogen. Var på tomtesmyg i Råssnäs med familjerna Pedersen/Boström och Bergman. Jag tyckte det var kul fast kallt. Men Mike han tyckte det var tråkigt, ville absolut inte göra om det. Kaj han var inte speciellt road han heller. Men han protesterade inte trots dyblöta skor, strumpor och givetvis fötter.
Man fick gå tipspromenad och träffade på några tomtar i skogen. Ljuset var släkt så det enda man hade var ficklampor.

Efter det blev det lyx middag. Mc Donalds. Mums.

Annars i dag har jag varit på Maxi och handlat. Fick åka själv denna gång. Skönt.

Igår var vi hos min pappa, som fyller år idag Grattis.
Åt massa gott, pastasallad, kaka, godis you name it....:)

Nu sitter Kaj och jag helt för oss själv i soffan. Barnen sover gott i sina sängar. Jag ska oxå lägga mej är jätte trött, Kaj tittar på poker så det blir jag ju inte piggare av precis.

Im ska väl jag och barnen till ÖF, vet bara inte till vilken. Råssnäs eller Ekön. Hmm ja det är frågan det.
Sen på kvällen har jag precis blivit bjuden hem till Madde på glögg, godis och spel kväll. Var ju hur länge sen som helst som vi träffades på kvällen. Gjorde typ det jämt förr.

Sen hoppas jag på att mina glasögon kommer imorron. Men senast onsdag iaf har jag dom. Skönt att kunna se som man ska. Tycker nästan jag sett ännu sämre nu men är nog mest psykist bara för jag vet att jag har dålig syn.

Nähä surfa runt lite och läsa alla "mina" bloggar sen läggdax

Godnatt

3 kommentarer:

Mickan sa...

jaha tomtesmyg..jag skrev tomtemys..hahahaha

vi åt pizza ikväll(mollie fick titta på)
först mc donald sen pizza..o du tycker jag e en jäkel i köket??
pusss

Thez sa...

schysst mot molls;).. men hon fick väl nåt annat hoppas jag..

det hette faktiskt tomtesmyg. det står det på korpens sida iaf så då tror jag på det... hihi

ja du är en jäkel i köket men idag orkade du väl inte bara eller??

Mickan sa...

ne Molls fick vara utan mat..

Heter så på korpens sida,om du kollar min så heter den tomtemys(för det var ju sååå mysigt sen då;)

jag Orkade,men han som börjar på M o slutar på L ville ha en pizza.

lika gla va jag för det ,men gladast vart nog han:)

Kärlek.