onsdag 25 mars 2009

onsdag o jag har inte bloggat denna vecka, skäms på mej.

Har inget direkt att skriva om. Men kan ju berätta att jag har haft denna dag en så fruktansvärd huvudvärk. Den sitter i pannan o hänger över ögonen. Vill helst bara lägga mej i ett bäcksvart rum o bara försvinna.

Detta jävla gräsänka livet suger så jävla mycke så jag spyr snart. Hatar det här faktiskt. Vill bara leva ett "normalt" liv som alla andra.... Där mamman o pappan går till sina jobb på morgonen till 7 och som senast slutar kl 16. Har sen en mysig o trevlig stund vid middagsbordet som man avslutar i soffan mysandes med 2 pyjamas klädda barn. Men nä icke i detta hem inte.
Så hur ska det då gå när JAG börjar jobba i höst?? Vem av oss ska offra sitt jobb för barnensbästa?? Jag kan ju absolut göra det, om det inte var för dom praktiska delarna med att vara anställd. För Kaj lär ju inte offra sitt jobb för all smör i Småland så.... ja ja vad vet jag.

Nu är det snart det bästa bästa Grey´s Anatomy. Sen är det sängen för min del och mitt underbara huvve.

Jaha nu är den store vaken oxå. Skit oxå kl är ju snart halv nio o han har vaknat... Jaha o nu då?? Gummiklubban eller?? Får väl helt enkelt skicka in han i min säng så får han sova där då brukar det funka.

Nu blir det lite Te o sen tv´n.

Over and out

Inga kommentarer: