måndag 30 mars 2009

orka

Japp nu ikväll blev det Maxi jag orkade, tjoho....
Annars idag har jag varit hos tandis o blivit drygt 500 kr fattigare. Skaplig timpenning dom har.
Sen på em kom Virre, Theo o Wilma en liten stund för lite lek. Eller ja Theo o Mike stängde in sig på Mike´s rum o där var dom med sina Ben 10 gubbar.
Wilma hon städade som vanligt när hon är här. Brukar plocka bort frukt klistermärkena som Mike sätter upp, plocka ut Milo´s vattenflaska från hans rum o ja lite sånt. Hon är för söt den tjejen. Blir ju inte ett dugg sugen på en lite tjeja inte ett dugg. Nä där hör ni INTE ETT DUGG!!!! Fan blir ju apsugen ju.

Nä nu är det snart sängen ska hänga lite tvätt först bara o sen så.

Ha det bäst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:)inte ett dugg va..
Kan låna min ibland,jag e inte så dyr som tandis..

Miss M

Thez sa...

åh tack, men din behöver jag väl ej låna?? hon tillhör ju familjen ändå:)

kram